TIDAK LAGI MENGGUNAKAN BLOG INI . THIS MY NEW BLOG
http://danishwifey.blogspot.com/ FOLLOW YG INI OKE:)

i always love you and miss you DANISH AIMAN !

how come can i forget about you dear, every second,every minit,every day you always in my mind. never forget about you , about our future. i never forget that sayang. trust me , i'll never leave you. swear ! eh , mmg sbelum ni i byk janjy taa kan tgal kan mana mana laky before i couple dgn you , but seems like i taa tunai kan janji . but this time, trust me , i'll make my words come true.=)bie, hidup i taa kan bahagia if taa de bie. taa kan pernah. eating while thinking about you , what you doing without me , where did you go without me by ur side. semue nye i terpikir. i selalu rindu kan you , selalu sgt.  even time tu kite gaduh. hmm i selalu syg kan you and cinta kan you. sepenuh hati i. hati i taa kan berubah.sikit pun tdk akan pernah. faham? so dont you dare want me to do that. iloveyou so much.  forever and always =)

No comments:

Post a Comment